Czarodziejska Polana (Poziom AB)
CzarodziejskaPolana
Poziom
Typ leśny,z bossem,nocny
Lokalizacja Czarodziejska Polana
Liczba żółtych lumsów 20
Liczba złotych monet 15
Grywalne postacie Mr.Light
Liczba uwięzionych małaków 3
Poziom trudności średni
Czarodziejska Polana to trzeci poziom w grze "Rayman:Atak Brzytwobrodego" i zarazem pierwszy poziom z bossem.

PrzebiegEdytuj

Kiedy już się poziom zaczyna,należy uskoczyć przed atakiem robo-piratów. Kiedy ich pokonasz,przyjdzie ich więcej. Wtem pojawia się krótki cutscenek,który ukazuje nam maszynę do produkcji robo-piratów. Musisz dojść do machiny,unikając w tym czasie ataków Robotycznych korsarzy. Kiedy dojdziesz do machiny,musisz ją zniszczyć. Machinę należy uderzyć trzy razy w główny rdzeń,który pojawia się,kiedy zniszczysz stworzonych przez maszynę robo-piratów.Jest to taki mini-boss. Kiedy wychodzisz z jaskini,w której znajdowała się maszyna,włącza się cutscenek,ukazujący Mr.Light'a,który biegnie ku wyjściu,niestety zatrzymuje go Robo-pirat w zielonej koszuli. Wtedy rozpoczyna się bitwa z bossem (o przejściu bossa więcej w artykule Zielony Robo-Pirat 800). Kiedy już pokonasz bossa,zbierz wszystkie monety,lumsy i uwolnij wszystkich małaków,a następnie wyjdź z poziomu.

Różnice pomiędzy wersją 1.0,a 2.0Edytuj

W wersji 2.0,aby dojść do maszyny robo-piratów,należy przejść długi tunel,po którym "walają się" robo-piraci. Oprócz tego maszynę trzeba uderzyć pięć razy w główny rdzeń,a po czwartym uderzeniu machina utworzy Pomocnika Ninja.

TriviaEdytuj