W tym poziomie walczymy z Robo - piratem 1200. Na początku poziomu jest walka z Robo - Piratem(20HP). Następnie trzeba szybko dostać się na małą wieżyczkę zanim wybuchnie bomba. Następnie jest walka z czarnym Robo - Piratem. Potem jest korytarz najeżony pułapkami następnie trzeba zlatywać za pomocą helikoptera a później trzeba zniszczyć kratę i wejść do rury. Po wyjściu jest walka z Robo - Piratem 1200.

Na początku Robo - Pirat 1200 będzie wyrywał z ziemi metalowe blachy. Trzeba ich unikać. Kiedy skończy trzeba strzelić w Wielką metalową kulę żeby uderzyła w niego. Następnie Robo - Pirat 1200 podniesie gigantyczną metalową kule. Trzeba w niego strzelacz żeby kula spadła na niego. Robo - Pirat wskakuje na wyższą platformę. Wtedy zaczyna się dryga faza bossa.

Na początku Robo - Pirat 1200 zaatakuje elektryczną falą. Trzeba schować się za blachą. Większość jego legowiska się zawali. Teraz będzie atakował strzałem cząsteczkowym trzeba stszelać kiedy będzie nadarzy się okazja. Kiedy zostanie trafiony 30 Razy będzie pokonany.

poziom ukończony. Następny poziom to Magiczne lasy.