Wikia

Rayman Fanon Wiki

Rayman: Śmieszne Żarty

Komentarze7
402strony na
tej wiki
Rayman: Śmieszne Żarty
Rayman Funny Jokes Cover.jpg
Gra
Producent Rayman5757446
Wydawca Ubisoft
Projektant Rayman5757446
Data wydania brak
Gatunek Strategiczna, Przygodowa
Tryb gry SinglePlayer
Kategorie wiekowe 12
Platforma PS3
Wersja językowa Polska

Rayman: Śmieszne Żarty to trójwymiarowa gra strategiczna i przygodowa. Jest tworzona przez użytkownika Rayman5757446. Gra ukarze się wyłącznie dla konsoli PS3. Kontrolerem będzie PlayStation Move, który śledzi ruchy co mamy zrobić lub co robimy z przedmiotem oraz, kiedy przedmioty chcemy połączyć z drugą. Ta gra jest bardzo podobna do gry z serii Sąsiędzi z Piekła Rodem i z Zgrywus w której nasz bohater Rayman, będzie robić kawały dla swoich przyjaciół w Prima aprilis. Gra nie ukaże się na żadnej z innych konsol i na PC, bo np. padem od jakiejś konsoli nie można wykonać niektórych ruchów i z myszką od komputerów osobistych też nie można. Miała też ukazać się na Wii, ale z nie wiadomych powodów zostało to usunięte, a na Xbox Kinect też nie mogło z nieznanych powodów. Jest również polski dubbing. Postacie wyglądają jak z Raymana 2.

FabułaEdytuj

Rayman, leżąc w swoim na swojej kanapie w jego domu przyszedł jego klon - Funky Rayman. Powiedział dla Raymana żeby w Prima aprilis robił kawały dla swoich przyjaciół. Rayman nie chętnie się zgodził i zrobił tak jak powiedział jego sobowtór.

RozgrywkaEdytuj

Funky Rayman jest naszym przewodnikiem i tłumaczy jak mamy się poruszać, jak zostawiać pułapki żeby nabrać jego przyjaciół - Ly, Clark, Globox, Murfy, Uglette i innych i jak się schować.

Polski DubbingEdytuj

  • Rayman - Jacek Kopczyński
  • Funky Rayman - Grzegorz Drojewski
  • Globox - Paweł Szczesny
  • Wielki Minimus - Janusz Zadura
  • Ly - Monika Pikuła
  • Clark - Krzysztof Zakrzewski
  • Murfy - Tomasz Steciuk
  • Uglette - Anna Apostolakis
  • Betilla - Angelika Kurowska
  • Polokus - Jan Kulczycki
  • Raygirl - Joanna Pach
  • Fireman - Grzegorz Drojewski

ZakończenieEdytuj

Na końcu okazuję się, że za to wszystko był odpowiedzialny brat Raymana - Fireman, który udawał Funky Raymana. Na końcu Fireman przeprasza przyjaciół i Rayman też to robi za to, że go posłuchał. Przyjaciele na końcu im wybaczają.

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki