Wikia

Rayman Fanon Wiki

Rayman: Śmieszne Żarty

320stron na
tej wiki
Komentarze9

Rayman: Śmieszne Żarty to trójwymiarowa gra strategiczna i przygodowa. Jest tworzona przez użytkownika Rayman5757446. Gra ukarze się wyłącznie dla konsoli PS3. Kontrolerem będzie PlayStation Move, który śledzi ruchy co mamy zrobić lub co robimy z przedmiotem oraz, kiedy przedmioty chcemy połączyć z drugą. Ta gra jest bardzo podobna do gry z serii Sąsiędzi z Piekła Rodem i z Zgrywus w której nasz bohater Rayman, będzie robić kawały dla swoich przyjaciół w Prima aprilis. Gra nie ukaże się na żadnej z innych konsol i na PC, bo np. padem od jakiejś konsoli nie można wykonać niektórych ruchów i z myszką od komputerów osobistych też nie można. Miała też ukazać się na Wii, ale z nie wiadomych powodów zostało to usunięte, a na Xbox Kinect też nie mogło z nieznanych powodów. Jest również polski dubbing. Postacie wyglądają jak z Raymana 2.

Fabuła

Rayman, leżąc w swoim na swojej kanapie w jego domu przyszedł jego klon - Funky Rayman. Powiedział dla Raymana żeby w Prima aprilis robił kawały dla swoich przyjaciół. Rayman nie chętnie się zgodził i zrobił tak jak powiedział jego sobowtór.

Rozgrywka

Funky Rayman jest naszym przewodnikiem i tłumaczy jak mamy się poruszać, jak zostawiać pułapki żeby nabrać jego przyjaciół - Ly, Clark, Globox, Murfy, Uglette i innych i jak się schować.

Polski Dubbing

  • Rayman - Jacek Kopczyński
  • Funky Rayman - Grzegorz Drojewski
  • Globox - Paweł Szczesny
  • Wielki Minimus - Janusz Zadura
  • Ly - Monika Pikuła
  • Clark - Krzysztof Zakrzewski
  • Murfy - Tomasz Steciuk
  • Uglette - Anna Apostolakis
  • Betilla - Angelika Kurowska
  • Polokus - Jan Kulczycki
  • Raygirl - Joanna Pach
  • Fireman - Grzegorz Drojewski

Zakończenie

Na końcu okazuję się, że za to wszystko był odpowiedzialny brat Raymana - Fireman, który udawał Funky Raymana. Na końcu Fireman przeprasza przyjaciół i Rayman też to robi za to, że go posłuchał. Przyjaciele na końcu im wybaczają.

Galeria

Więcej od Wikii

Losowa wiki