FANDOM

Najnowsza wersja Robo-pirata. Brzytwobrody chciał go wypuścić do walki z Raymanem, lecz uznał że ma jeszcze małe "niedociągnięcia". Jest najsilniejszy ze wszystkich Robo-piratów. Nie za bardzo przypomina Robo-pirata, lecz Brzytwobrody dał mu specjalny kamuflaż.

Robo-Pirat 1200
Rp1200
Płeć Męska
Kolor oczu czerwone
Kolor włosów brak
Wzrost 1 i pół metra
Rasa Roboty (Robo-Piraci)
Charakter Zły
Broń,wyposażenie swoje pociski i siła
Organizacja/Grupa Robo-Piraci
Obecny status Nie żyję
Miejsce pobytu

Jego części w zgliszcach statku więziennego

Jest to bardzo silny Robo -Pirat. Potrafi unieść prawie 2 tony! Z wyglądu przypomina niedźwiedzia ale wcale nie jest aż tak dziki. Ma wbudowany moduł który potrafi wytwarzać wyładowania elektryczne oraz strzelać z ręki. Nie powstał Fabryce Robo - Piratów a w tajnej kryjówce Brzytwobrodego w której Robo -Piraci mają niezwykłą technologię.

Będzie najsilniejszym Rob- Piratem. Powstanie dzięki połączeniu tytanowym ze zbrojom Grolhotha i specjalnymi blachami Enetonu. Rayman, zniszczę cie! - Przytwobrody patrząc na projekt.

Podczas pierwszej walki z Raymanem prawie go pokonał gdyby nie Clark który okazał się równym przeciwnikiem pod względem siły.

AtakiEdytuj

Elektryczna Fala

Rp 1200 atack 1
Atak na dużą odległość. Może zaatakować wiele przeciwników naraz nie działa dobrze pod względem najszybszego pokonania przeciwnika za to bardzo dobrze go osłabia i spowalnia. Jest wytwarzana przez specjalny moduł.

Strzał Cząsteczkowy

Bez tytułu
Atak niszczący przeciwnika częściowo. Daje dobre efekty. Jest to jego ulubiony atak. Stszał składa sie z niszcżaco rozkładającej energii wzmocnionej przez moduł.

Robo - Pirat 1200 może również używać swojej siły i pobliskich obiektów do ataku.