FANDOM

Rayman znalazł się w dziwnej bazie. Wszystko było metalowe. Wołku było wiele rur. Nagle w stronę Raymana
R vs. RM
strzeliły kolce. Kolce wbiły się w Ścianę. Rayman nie znalazł niczego co mogło je wystrzelić. Kolce były metalowe więc znaczyło to że Magnetic Rayman za tym stoi. Lecz nigdzie go nie było. Nagle jakaś metalowa blacha walnęła o Raymana. Kawałem blachy przyczepił się do jego ubrania. Nagle zaczął być przyciągany Razem z Raymanem. Przed Raymanem staną Magnetic Rayman. Rayman krzykną:

- Gdzie ja jestem?!

- Jesteś w metalowej fortecy.

- To twoja baza?

- Nie. Ale jest tu wiele rzeczy nad którymi mam kontrolę. Magnetic Rayman użył swojej mocy. Kolce strzeliły w Raymana. Rayman zrobił unik. I powiedział:

- Taki jesteś słaby? Już po tobie!

Nagle ze wszystkich stron, wyleciały metalowe rzeczy. Rayman odbijał je kulami energii. Nagle... świst! Kolce wbiły się w Raymana. Magnetic Rayman powiedział:

- I kto jest słaby? Ty!

Rayman zaczął stszelać kulami energii. Wielka metalowa blacha zaczęła przechylać się w stronę Magnetic Raymana. Magnetic Rayman zaczął stszelać hakami z dłoni. Wielka Metalowa blacha została przybita do ściany. Rayman powiedział:

- Nawet jeśli walczy się walczy z silniejszym przeciwnikiem zawsze można wygrać. Więc nie po...

Rayman upadł. Magnetic Rayman zrobił hakiem dziurę w róże. Kwas zaatakował Raymana. Lecz ten się nie poddawał. Rayman powiedział:

- Nie ma śmierci. Jest tylko...

Rayman po ras kolejny upadł. Był bardzo słaby. megnetic Rayman wziął smoczą bombę i chciał zadać ostateczny cios Raymanowi. Nagle Rayman powiedział:

- Czekaj... zostaw mnie i... mój świat... Może zaw... rzemy układ.

- Dobra. A więc zostawi cie i poszukam innego świata w którym życie miało by sens. Ale pod jednym warunkiem. Dasz mi eliksir dzięki któremu za pomocą chelikoptera z włosów można latać. Po drugie darz mi smoczą nalewkę. I po trzecie... niech pomyślę... daj mi starożytną perłę. Czy się zgadasz?

- Tak.

Magnetic Rayman położył Raymana na metalową blachę. Potem użył swojej mocy magnetycznej żeby odesłać go do jego domu. Następnego dnia do Magnetic Raymana przyszła paczka. Były w niej rzeczy które Rayman mu obiecał.