FANDOM

Zimowy Świat to pierwszy poziom typu zimowego z Gry Rayman Władca Lumsów. Na początku walczymy z dwoma Drapieżcami jednym Drenkromem. Po zwycięstwie zaczną spadać kule śniegu których trzeba unikać. Następnie będzie miejsce gdzie będzie można zauważyć latających na niebie Miotaczy. Następnie trzeba będzie unikać spadających kul energii wystrzeliwanych prawdopodobnie przez Miotaczy. Później jest walka z Drapieżcą. Następnie trzeba dostać się na wieżyczkę w której są zamknięte drzwi. Żeby je otworzyć trzeba znaleźć 3 przełączniki. Pierwszy jest koło drzwi. Drugi jest przyczepiony do wieżyczki na dole. Żeby przełączyć trzeci trzeba wejść do niewielkiej jaskini a następnie zniszczyć ścianę ze śniegu. Wtedy będzie wejście do jaskini w której jest trzeci przełącznik. Kiedy wróci się na wieżyczkę po wejściu do miejsca które blokowały drzwi zaczyna się zjazd na desce snowbordowej. Trzeba zjeżdżać aż zobaczy się przed sobą lodową ścianę. Należy w nią strzelać aż się potłucze. Wtedy Rayman wjeżdża do lodowej jaskini i poziom ukończony.